Afbeelding
PIKSEL

Lotgenotenbijeenkomst over dementie in Schaijk

Schaijk 511 keer gelezen

SCHAIJK - In Schaijk wordt op maandag 9 maart een lotgenotenbijeenkomst georganiseerd voor mensen die te maken hebben met dementie. De bijeenkomst is bedoeld voor mantelzorgers en voor mensen die zelf met dementie leven.

Tijdens de middag is er ruimte om ervaringen te delen, herkenning te vinden en elkaar te ontmoeten in een veilige en vertrouwde sfeer. Het uitwisselen van verhalen kan steun bieden en helpt om beter om te gaan met de uitdagingen die dementie met zich meebrengt.

De bijeenkomst vindt plaats van 14 tot 16 uur bij Onder de Linde aan Het Hofke 2 in Schaijk. Koffie en thee staan klaar voor de deelnemers.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant