Afbeelding

Ontmoetingsmiddagen ‘Rouw en verlies’ in Schaijk

Schaijk 791 keer gelezen

SCHAIJK - Verdriet en verlies maken onvermijdelijk deel uit van het leven, maar dat betekent niet dat iemand daar alleen doorheen hoeft te gaan. De Zorgcoöperatie Schaijk organiseert daarom vanaf maandag 6 oktober een maandelijkse ontmoetingsmiddag rond het thema rouw en verlies. De bijeenkomsten vinden steeds plaats op de eerste maandag van de maand in ontmoetingscentrum Onder de Linde aan het Hofke in Schaijk.

De middagen bieden volwassenen die een dierbare of iets waardevols hebben verloren een veilige plek om samen te komen. In een vertrouwde sfeer is er ruimte voor gesprekken met lotgenoten, waardoor herkenning en erkenning kunnen ontstaan. Het gevoel van steun dat hieruit voortkomt kan een belangrijke stap zijn in het vinden van een nieuwe balans in het dagelijks leven.

Elke bijeenkomst wordt begeleid door een ervaringsdeskundige en een professional die zorgen voor een respectvolle en veilige setting. Deelname is kosteloos en aanmelden is niet nodig.

Wie meer wil weten, kan contact opnemen met preventiewerker volwassenen Hilda de Jongh via wijkverpleegkundige@zorgcooperatieschaijk.nl of 06-30104816.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant