Afbeelding

Grote opkomst bij mantelzorgcompliment in Schaijk

Schaijk 749 keer gelezen

SCHAIJK - Bij restaurant De Potter in Schaijk was het op zondag 9 november bijzonder druk tijdens de uitreiking van het mantelzorgcompliment. Meer dan honderd mantelzorgers genoten vanaf 13.00 uur van een uitgebreide lunch, gevolgd door de officiële uitreiking van het compliment. Wethouder Zorg en Welzijn Ramona Sour was aanwezig en sprak haar waardering uit voor iedereen die zich inzet voor een naaste.

Voor mantelzorgers die niet aanwezig konden zijn, was een apart afhaalmoment georganiseerd, zodat ook zij het compliment alsnog konden ontvangen. De bijeenkomst werd georganiseerd door de gemeente Maashorst om mantelzorgers te laten merken dat hun inzet niet onopgemerkt blijft. Zorgen voor een ander vraagt veel energie, en het compliment is bedoeld als een blijk van waardering voor deze dagelijkse inzet.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant