
Gaslek tijdens werkzaamheden op voetbalveld Ravenstein
Ravenstein 308 keer gelezenRAVENSTEIN - Maandagochtend rond 10.30 uur werd de brandweer opgeroepen voor een gaslek aan de Dorskamp in Ravenstein. Tijdens werkzaamheden op het voetbalveld is een gasleiding geraakt. De brandweer kwam met spoed ter plaatse. Brandweerlieden hebben de situatie veiliggesteld en die daarna overgedragen aan medewerkers van netbeheerder Enexis. Rondom het voetbalveld heeft de brandweer ook afzet lint gehangen, zodat mensen op afstand blijven. De brandweer is op dit moment nog steeds aanwezig. (Siem Breunese/SQ Vision)



















