
Senioren KBO Grave stopt met ophalen van oud papier
Nieuws 1.183 keer gelezenGRAVE - Na ruim dertig jaar stopt Senioren KBO Grave met het ophalen van oud papier. Er zijn onvoldoende vrijwilligers om deze klus elke maand te klaren. Inwoners van Grave zijn voortaan zelf verantwoordelijk voor het wegbrengen van hun oud papier. Vanaf 1 augustus kan men elke zaterdagochtend terecht op de parkeerplaats aan het Bikkelkampplein en de Mgr. Borretweg, tegenover basisschool De Raamdonk.
Senioren KBO Grave bedankt de vrijwilligers die zich jarenlang hebben ingezet voor hun werk. ‘We weten best dat het niet altijd even makkelijk is geweest’, schrijft het bestuur in een verklaring. ‘Verder een woord van dank voor alle inwoners die al die jaren het oud papier voor ons spaarden en aan straat klaarzetten om opgehaald te worden.’


















