Schaijk

Tien weken lang zes plaatjes bij elke tien euro boodschappen

Spaar DAW-sportplaatjes bij Albert Heijn Schaijk

Door De redactie van Arenalokaal.nl

SCHAIJK - Om een succesvol jaar in het nieuwe pand aan het Kapelanieplein af te sluiten komt Albert Heijn Schaijk vanaf maandag 20 januari met een nieuwe sportplaatjesactie. De actie is uniek, want de winkelbezoekers kunnen dit keer niet sparen voor landelijke sporthelden, maar voor de sporters van DAW Schaijk. Zo heeft het verzamelalbum van ieder jeugdlid een eigen sportplaatje en van alle seniorenteams een teamfoto. Albert Heijn-medewerker en DAW-lid Mari van der Venne is dolblij met de plaatjesactie waar hij zich voor heeft ingezet.

Mari van der Venne als hoofdrolspeler in de commercial van de plaatjesactie.

“Het is een perfecte gelegenheid om een mooi debuutjaar in de nieuwe winkel af te sluiten”, zegt de groentespecialist van Albert Heijn Schaijk. Hij is al jarenlang werkzaam in de winkel en tevens lid bij DAW. Het is daarom volgens hem logisch dat hij zichzelf zo ingezet heeft voor de actie die tien weken lang gaat duren. In deze tien weken krijgen de klanten de mogelijkheid om 702 stickers te verzamelen en zo hun verzamelalbum compleet te maken. Een pakje sportplaatjes bestaat uit zes exemplaren en is gratis bij iedere tien euro aan boodschappen.

Extra winactie
Het is de eerste keer dat DAW Schaijk als voet- en korfbalvereniging plaatjes krijgt bij Albert Heijn. “Acht jaar geleden was de actie ook al succesvol toen DAW alleen nog maar een voetbalvereniging was. Nu de voet- en korfbalvereniging zijn gefuseerd is dit een mooie update in de vorm van een nieuwe sportplaatjesactie”, vindt Van der Venne. Aan de sportplaatjesactie zit tot slot ook nog een winactie verbonden voor DAW'ers die zelf in het boek staan. “De eerste drie sporters die hun eigen team compleet hebben en dit in de winkel komen laten zien, krijgen van ons een leuk presentje.”

De plaatjesactie van DAW Schaijk loopt gelijk met de landelijke plaatjesactie. “Veel klanten stellen hier vragen over, maar bij iedere tien euro aan boodschappen krijgen zij zowel plaatjes van de lokale als de landelijke actie”, legt Van der Venne uit. Zo krijgen de klanten dus bij iedere tien euro aan boodschappen ook tien plaatjes: vier landelijke en zes DAW-plaatjes. Van der Venne hoopt dat de klanten net zoveel plezier van de actie gaan hebben als hij zelf. “We zijn er met Albert Heijn Schaijk onwijs trots op dat er wederom succesvol een plaatjesactie is opgezet!”

|Doorsturen

Arenalokaal in beeld

Laatste nieuws



Specials

Ondernemend nieuws

Faillissementen

Jouw Arena

Meest gelezen

Laatste reacties