Schaijk

Schaijk komt in actie voor vertrouwde pakketbezorger

Door Paul Verstegen van Arenalokaal.nl

SCHAIJK - Het komt vaak voor dat een pakketbezorger een goede relatie opbouwt met de wijk waar hij regelmatig komt. De mensen leren hem kennen en vertrouwen en vice versa. In Schaijk is dat niet anders. Daar is de vaste pakketbezorger van PostNL Okan Tural. Vanuit hogerhand is hem een andere wijk in Uden toegewezen. Dit tot grote spijt van veel Schaijkenaren. Daarom is Anja Maathuis van de Read Shop de petitie 'Okan moet in Schaijk blijven' gestart. 

Veel mensen uit Schaijk kennen Okan en iedereen is positief over hem. "Hij is de beste bezorger sinds tijden", zegt Anja. "Als hij uit Schaijk verdwijnt moeten wij een topper missen. Okan kent Schaijk goed en Schaijk kent Okan. Iedereen is heel tevreden met hem en we willen heel graag dat hij kan blijven."

De populariteit van Okan in Schaijk blijkt groot te zijn. Binnen twee uur na de start van de petitie op dinsdag 11 augustus hebben al ruim zevenhonderd mensen hem ondertekend, nagenoeg allemaal inwoners van het dorp. De teller blijft intussen nog steeds oplopen. De actie is te vinden op https://okanmoetblijven.petities.nl/

|Doorsturen

anton coolen

2020-08-11 21:50:53

Ja, dat Schaijk naar Uden moet is zo goed als zeker. De democratie werkt blijkbaar zo.

Maar het mag toch niet zo zijn dat een van de beste dienstverleners en heel grote vriend van heel veel Schaijkenaren ook naar Uden MOET.

Wij gaan het maar weer eens proberen met een petitie. Dit ondanks dat dit meestal geen succes is in Schaijk. Veel stemmen, maar geen resultaat is de praktijk geweest.

Gelukkig gaat het deze keer buiten de politiek om. Dus ik acht de kans op succes een heel stuk groter.

Stem op onze goede dienstverlener  Okan Tural. Okan, je weet de koffie of thee staat altijd klaar bij heel Schaijk.

Alvast dank dat u blijft.  

Blijf gezond.

nico degen

2020-08-15 12:04:36

De heer Coolen omschrijft het samengaan met Uden als moeten, van wie eigenlijk? Is er een vreemde mogendheid die ons dwingt of laat de provincie ons geen keuze. Is het besluit om samen met gemeente Uden verder te gaan door ondemocratisch handelen tot stand gekomen? Dan komt dhr. Coolen met een oplossing waarvan hij zelf vind dat het geen oplossing is. Hij doet mij aan een verkeerd ingestelde automatische grasmaaier die uit zij stalling schiet ook al is er geen gras meer over.

anton coolen

2020-08-16 10:10:54

Aan de brombeer van vakantieoord  Luijtenbroek. (Onze gast in Landerd)

Leer eens te lezen. Ik geef aan dat de democratie zo werkt. Dus dat het daarna normaal moeten is. Lezen beste man !!!!!

Altijd negatief . Wat een leven ........... beetje ma...

Voor de duidelijkheid het gaat over Okan die heel graag op bezoek kwam en komt o.a. bij de Familie Coolen . Ook voor hem altijd een drankje klaar en een mooi gesprek . Heeft hij veel gebruik van gemaakt . Daarnaast opbouwende gesprekken van mensen die genieten van het leven .

Laat het hier weer bij . Succes met de volgende bagger die zeker nu komt 

p.s. Nogmaals het gaat mij in dit artikel om Okan . Iedere vorm            humor is U natuurlijk helemaal vreemd als doemdenker .

nico degen

2020-08-16 11:58:35

Een automatische grasmaaier schreef ik, maar dan een met een los contact een zogenaamde contactloze automatische grasmaaier. En over de leesbaarheid: u schrijft over een democratie die “blijkbaar” zo werkt. Dit komt bij de lezer over alsof u dit niet wist. Vandaar. Deze maal krijgt u als opstokertje geen ingang immers wat heeft u te verliezen, als Okan toch naar Uden gaat zijn het weer anderen die dit veroorzaakt hebben. Blijft Okan hier dan heeft Anja Maathuis van de Read Shop met een petitie de zaak succesvol aan het rollen gebracht. Het enige wat helder is dat u niets moet hebben van commentaar op uw povere reacties.

anton coolen

2020-08-16 12:28:34

Zoek op het woordje blijkbaar.  Dus geen schijnbaar. Ik heb dus bewust blijkbaar gebruikt om geen misverstanden te hebben. Dus al die onzin van u slaat totaal nergens op en is weer de gebruikelijke negatieve reactie van u op alles. Wij wachten op Corona 4 van u.

Van de negatieve  moralist van het vakantiepark.(Gast van Landerd)

Daarnaast de lezers is meervoud en u bent enkelvoud. Het komt bij u dus over.... Maar dat komt omdat u niet goed leest en ook blijkbaar en niet schijnbaar het niet kunt begrijpen.

Klopt, ik had niet moeten reageren op die altijd mega onzin van u. Mijn excuses.naar de lezers daarvoor .

PS: Verder kent u mijn rol niet in het verhaal Okan. (Ga ik u ook             niet uitleggen). Geniet verder van uw vakantie in Landerd.

Ga over tot de orde van de dag.

nico degen

2020-08-16 15:55:04

Uw gereutel over Okan inplaats van een simpel verzoek tot adhesie mist zijn doel volkomen. De reden is uw haast allergische reactie op reacties van anderen en mijzelf in het bijzonder die uiteraard niet overeenkomen met uw beperkt inzicht. Stop daar nu eens mee. U bewijst niemand en zeker niet Okan daar een goede dienst mee. Inmiddels schrijven allebij over het aanblijven van Okan in Schaijk. Zo zie je maar dat ook u een positieve kant heeft. Excuses maken lijkt mij overbodig, gewoon niets meer publiceren.

P.verhoeven

2020-08-17 16:55:55

Jasses Hr.degen wat bent u een ontzettende jankerd.

altijd bezig om iemand af te zeiken.

Uw reacties op de Hr.coolen zijn ongepast en agressief.

slaat helemaal nergens op.

walgelijk mannetje.

Mari Jansen

2020-08-18 07:31:00

De laatste vier woorden die je schrijft Nico, als je daar nu eens mee begint. Dan is het hier een stuk gezelliger.

×

nico degen

2020-08-18 10:04:40

Dank heren Verhoeven en Jansen voor uw bijdrage. Dat u het niet opvallend vindt dat dhr. Coolen graag schrijft dat ik in te gast ben in Schaijk. Een grove leugen die echt past bij de dhr. Coolen omdat hij nu eenmaal een leugenaar is. Dat is nogal een bewering, een bewering die zo te weerleggen valt. Zich laten uitschelden voor leugenaar schijnt hij op prijs te stellen, immers, mijn domicilie is zo gemakkelijk te achterhalen.

nico degen

2020-08-19 12:49:08

Vanuit Schaijk bekeken,

Toen Reek Zeeland en Schaijk tot één gemeente werden gemaakt, waren er natuurlijk ook oerconservatieve dorpelingen die alles in het werk stelde om de drie dorpen gescheiden te houden. U begrijpt dat met de herindeling met Uden ze weer boven komen drijven. Echter deze maal gaat het niet meer over de drie dorpen maar over samenvoeging met Uden, hoe durven zij (de gemeentebestuurders) zoiets te besluiten. Tot zover over de oerconservatieve burgers. Maar er zijn ook nog (veel erger) burgers die alleen rechten willen voor mensen die hier geboren en getogen zijn. Mensen die hier naar toe zijn gekomen en zich bij de gemeente hebben laten inschrijven tellen, zo menen zij, niet als volwaardige burger mee. Wel die hebben zij een levensgroot probleem als de wij samengaan met het veel grotere Uden. Immers volgens hun bekrompen opstelling tellen zij ineens niet meer mee als volwaardige burger en zijn zij slechts te gast in Uden.

Arenalokaal in beeld

Laatste nieuws



Vacatures

Specials

Ondernemend nieuws

Faillissementen

Jouw Arena

Meest gelezen