Schaijk

Brandweer rukt uit voor vergeten pan op vuur in Schaijk

Door Mark Steetsel van Arenalokaal.nl

SCHAIJK - De brandweer rukte dinsdagmiddag omstreeks 14 uur uit voor een melding aan de Schutsboomstraat in Schaijk. Het bleek te gaan om een vergeten pan op het gasfornuis. Door oververhitting kwam er veel rook vrij. Er was geen vuur, dus blussen was niet nodig. Wel heeft de brandweer de woning goed geventileerd.

(foto's: Marco van den Broek)

|Doorsturen

Arenalokaal in beeld

Laatste nieuws

112-meldingen


Vacatures

Specials

Ondernemend nieuws

Faillissementen

Jouw Arena

Meest gelezen

Laatste reacties