Grave

Opiniepeiling Grave: 42,3% voor zelfstandigheid, 33,3% voor CGM en 22,9% voor Land van Cuijk

Door Sergio Boutkan van Arenalokaal.nl

GRAVE - In de gemeente Grave konden burgers woensdag niet alleen stemmen op de politieke partij en kandidaat van hun keuze, maar via een opiniepeiling ook aangeven hoe zij de bestuurlijke toekomst van de gemeente zien. 42,3% van de deelnemers aan de peiling kiest voor een zelfstandig Grave, 33,3% voor een gemeente Cuijk-Grave-Mill & St. Hubert en 22,9% voor één grote gemeente Land van Cuijk (Boxmeer, Cuijk, Grave, Mill & Sint Hubert en Sint Anthonis).

|Doorsturen

Wouter

2018-03-22 19:02:11

Als ik het verhaal goed lees is ruim 56,2% VOOR herindelen en slechts 42,3% tegen herindeling. Dus een spoedig einde van de gemeente Grave?

THEO REIJNEN

2018-03-23 12:32:29

OCH MIJNHEER WOUTER LEZEN IS OOK EEN KUNST 

RUIM 43 % VOOR EEN ZELFSTANDIG gRAVE EN RUIM 33% VOOR CGM  IS RUIM 76% TEGEN EEN MAMOET GEMEENTE LAND VAN CUIJK 

Wouter

2018-03-23 17:05:20

Beste Theo, je leest wat je graag wil lezen.

Jacques Leurs

2018-03-23 17:09:24

Schrijven is ook een kunst mijnheer Reijnen! Mamoet heb ik geleerd moet met dubbel m! En 43% voor zelfstandigheid is een minderheid! 57% is voor herindeling. Ook optellen is lastig

J@n

2018-03-24 17:17:50

Geachte heer Leurs,

De uitkomst is in elk geval heel wat helderder dan in Landerd.

Daar had je 6 keuzes en de mogelijkheid om meerdere vakjes te kleuren.

De vraag die nu nog voor verwarring kan zorgen is gaat de raad de antwoorden apart lezen of wordt de keus voor LvC bij elkaar opgeteld.

Al met al is er een duidelijke keus gemaakt voor LvC. Maar ja, wordt dat met of zonder Boxmeer?

Nico Degen

2018-03-25 12:08:25

Beste heer Leurs, J@n Reijnen, ons dwaallichtje is van alles op de hoogte en heeft over alles en nog wat een onbuigzame mening die hij zelfs na weerlegde informatie niet wens aan te passen, althans dat komt zo over. Het is zijn hobby en zo erg is dit niet. U heeft gelijk, maar laat dat jong nu maar.

J@n

2018-03-25 14:35:13

Flikker toch een eind op meneer Degen.

U begint echt irritant te worden!

Louis Sparidans

2018-03-25 14:41:54

J@n, hoe je ook met je achternaam heet, laten we het wel netjes houden!

J@n

2018-03-25 14:57:06

Geachte heer Sparidans,

Heer Degen kan mensen het bloed onder de nagels vandaan halen met zijn negatieve en neerbuigende reacties keer op keer.

Ik heb altijd met respect en inhoudelijk gereageerd.

Waarom moet heer Degen iedereen keer op keer afzeiken? Dat moet gewoon een keer ophouden.

P.s.: mijn achternaam is geen Reijnen

Nico Degen

2018-03-25 17:04:00

Beste jan, nimmer heb ik zoiets als flikker toch een eind op gezegd, citeer je uit eigen werk over neerbuigend gesproken. Wat mij geweldig irriteert zijn je volkomen onbeduidende cijfertjes waar jij altijd een verhaal op baseert. Stop daar eens mee immers het gaat altijd over mensen. Dus minder cijfers meer mensen. En nooit als je het niet met argumenten aan kan, dan maar schelden. 

J@n

2018-03-25 19:21:56

Heer Degen,

Het maakt niet uit wat of wie iets tegen u zegt, met of zonder bewijs.

U bent hier de enige die de waarheid verteld?

U moet altijd het hoogste maar zeer zeker het laatste woord hebben.

U geeft aan dat het om mensen gaat. Nou laat die mensen dan ook in hun waarde en laat ze hun eigen mening hebben.

Probeer dan ook eens om niet steeds zo neerbuigend te doen. Het gaat altijd om de inhoud, niet de persoon.

Probeer het eens een keer op een positieve manier te bekijken en ook zo te reageren.

Ik hoop hier nog vaak te mogen reageren, maar wel op een inhoudelijke manier.

Gaat u dat ook proberen? Een positieve insteek.

Of blijft u de boze norse man met negatieve reacties?

Magriet Duikers

2018-03-25 19:35:03

J@N en velen anderen,

De opmerking dat Nico Degen, of hoe hij ook mag heten, aan heeft gegeven nooit Uden als voorkeur te hebben aangegeven, zegt voor ons allemaal voldoende. Hij heeft zich al lang belachelijk gemaakt.

Maar dit geeft aan dat hij er niets aan kan doen.

Inhoudelijk op hem reageren heeft totaal geen zin. Laat hem in zijn eigen kringetje draaien. Kom niet in de verleiding om te reageren op zijn onzin en zijn verwijten naar iedereen behalve naar zichzelf.

Wie is die Nico Degen? Ik denk dat hij ook onder een andere naam schrijft. Ik neem aan dat je zoiets niet doet onder je eigen naam.

Nico Degen

2018-03-25 23:31:06

Beste Magriet Duikers, het klopt inderdaad dat ik geen voorkeur voor Oss of Uden heb aangegeven en dit is mijn zaak. Net zo als het Jan zijn zaak is om wel een voorkeur kenbaar te maken. Over inhoudelijk gesproken, daar heeft u ook geen boodschap aan. Integendeel u gaat over tot een persoonlijke mening over belachelijk en niet zijn eigen naam, dit zegt mij voldoende. Als ik van mening ben dat Maashorst Vooruit het heel goed heeft gedaan en ik hoop dat de gemeente Landerd samen met Uden de mogelijkheid van een Maashorst gemeente gaan starten, hoeft u daar alstublieft niet op te reageren.

Arenalokaal in beeld

Laatste nieuws

112-meldingen


Vacatures

Specials

Ondernemend nieuws

Faillissementen

Jouw Arena

Meest gelezen