Senders Advies kent zijn klanten

'Persoonlijk contact en maatwerk ontzettend belangrijk'

Door Herman van Dinther

(advertorial)
ROSMALEN - Dubbel verzekerd, onderverzekerd, niet verzekerd. Veel mensen hebben er zelf nauwelijks een idee van of zij wel goed verzekerd zijn. Dat kan betekenen dat zij overbodige of zelfs dubbele polissen in de kast hebben liggen die in dezelfde verhouding dus teveel premie kosten. Om maar niet te spreken van schades die onderverzekerd of niet gedekt zijn. Dan is de ellende helemaal niet te overzien.

Het team van Senders. Staand van links naar rechts: Dré van Balsfoort en Tom Senders. Zittend van links naar rechts: Ton van den Bergh en Stefan van Summeren.

Dat veel mensen hun verzekeringen niet goed op orde hebben heeft ook te maken met het gegeven dat advies aan de klant tegenwoordig op afstand is komen te staan. De persoonlijke omstandigheden die een belangrijk gegeven zijn bij het afsluiten van een gedegen polis komen vaak niet meer aan bod. Checklists via internet bieden te weinig mogelijkheden om de persoonlijke touch mee te nemen. En wanneer er al persoonlijk contact is, dan zijn het meestal steeds weer andere medewerkers. De klant is een anoniem nummer en daar gruwen ze bij Senders Advies van.

Geen verkooppraatjes
Senders Advies uit Rosmalen werkt in een grote regio en bedient klanten tot wel veertig kilometer van Den Bosch. Dat het klantenbestand constant groeit komt vooral door mond- tot- mond reclame. Het kantoor heeft deskundigheid op het gebied van verzekeringen, hypotheken en levensloopbegeleiding.
Aan het roer staan Tom Senders en Dré van Balsfoort die zich gesteund weten door een betrokken en specialistisch team.
Tom: “Wij doen niet aan verkooppraatjes. Bij ons staat de klant echt voorop. En hoewel het er best veel zijn kennen wij hen allemaal. We houden ervan om een-op-een contact te hebben om de situatie waarin de man en/of vrouw verkeert goed te kunnen beoordelen.
Wanneer wij verzekeringen afsluiten dan doen wij dat op basis van een persoonlijk gesprek. Dat kan in de vertrouwde thuissituatie of op ons kantoor aan de Molenstraat 40 in Rosmalen. Die keuze is aan de persoon in kwestie.”

Kleine lettertjes
Senders Advies is onafhankelijk en heeft ook geen contracten met banken of verzekeraars. Dré: “Wij kunnen dus heel objectief adviseren, we hebben onze handen hierin helemaal vrij. We werken weliswaar veel samen met de door het intermediair gekozen beste schadeverzekeraar van Nederland, maar kijken uiteraard ook naar het aanbod van andere maatschappijen. Wij worden door onze klanten beoordeeld met een 9.3 en daar zijn we natuurlijk blij mee. Die hoge waardering heeft te maken met de snelheid en de manier waarop wij schade afhandelen. En dat kunnen wij omdat we de bevoegdheid hebben om zelfstandig schade af te wikkelen. Mensen raken dus niet verzeild in allerlei papieren rompslomp. Maar hoeven zich ook niet druk te maken of zij wel de goede polis hebben. Wij hebben namelijk Schaijkenaar Stefan van Summeren en Ravensteiner Ton van den Bergh, beiden al meer dan tien jaar verbonden aan ons kantoor, en zij zijn beiden een kei in het lezen van de kleine lettertjes. Wanneer wij dus een verzekering afsluiten dan mag en kan de klant erop vertrouwen dat er een degelijke polis onder ligt.”

24/7 bereikbaar
Tom: “Wij beseffen heel goed dat klanten soms in een onverwachte of vervelende situatie belanden waarbij onze raad en daad gewenst is. En dat kan op ieder moment van de dag zijn, ook in het weekend en de nacht. Wij zijn een dienstverlenend bedrijf en weten heel goed wat dat betekent. We zijn dan ook ’s avond of in het weekend altijd bereikbaar voor urgente gevallen. Inmiddels hebben we een whats app nummer waarmee de klant zijn gegevens op het moment dat hij dat wil, kan wijzigen, vragen kan stellen, schade kan melden. Wij lossen het allemaal binnen 24 uur op. Dat is bij ons een gouden regel, de klant krijgt binnen 24 uur een reactie. We vinden het natuurlijk fijn dat veel mensen dat waarderen. Een tevreden klant, daar doen we het uiteindelijk allemaal voor.”

 

|Doorsturen

Arenalokaal in beeld

Laatste nieuws

112-meldingen


Vacatures

Specials

Ondernemend nieuws

Faillissementen

Jouw Arena

Meest gelezen

Laatste reacties